مصاحبه آرشیو خبر ها
سیستم بازی مهم نیست !

سیستم بازی مهم نیست !

جیجی بوفون در مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی سوپر کاپ بین یوونتوس و لاتزیو در مورد بازی پیش روی بیانکونری به صحبت پرداخت و اظهار کرد که سیستم بازی یووه در این بازی اهمیت چندانی ندارد !

کاپیتان افسانه ای یوونتوس بر این باور است که موضوعاتی از قبیل استفاده یا عدم استفاده از 3 مدافع ، یا گرمای شدید هوا در چین نباید نقش مهمی در تعیین نتیجه پایانی این بازی داشته باشند.

" استفاده از 3 مدافع یا 4 مدافع در بازی پیش رو اهمیت چندانی ندارد ، به عقیده من فاکتورهای زیادی میتوانند بر روی نتیجه پایانی این بازی اثر بگذارند که سیستم بازی کمترین آن هاست "

" شرایط آب و هوایی در چین؟ در ایتالیا نیز شرایط به همین گونه دنبال میشود و دمای هوا بسیار بالاست ، خصوصا در تابستان امسال! "

" ما به این موضوع واقف هستیم که تمرینات آماده سازی در هر جای مشخص یک سری قربانی ها و مضرات خاصی را به همراه دارد و ما دیگر به آن عادت کردیم "

" ما به نوعی ستون فقرات تیم را دگرگون کرده ایم و در حال تغییر و پوست اندازی و جوان سازی این تیم هستیم ، با این حال عذرو بهانه ای در کار نیست ولی میتواند مشکلاتی هر چند کم را برایمان ایجاد کند. ما بازیکنان با کیفیت و متعهدی را در این تابستان به مجموعه خود اضافه کرده ایم "


" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: